piątek, 5 czerwca 2015

Moje dekoracje- sypialnia, Cooler z Tk Maxx i inne :)



 Witajcie! Dwa posty w jeden dzień? Czemu nie:) 
Jeśli jeszcze nie widzieliście, to dosłownie chwilę temu dodałam post o zegarze >klik< teraz natomiast mam dla Was kilka zdjęć dekoracji. Zdjęcia salonu przewijały się już w poprzednich postach i aranżacjach, dlatego jako bonus dorzucam kilka zdjęć z mojej sypialni. Zapraszam do oglądania i komentowania a Wam życzę udanego słonecznego dnia! Buziaki :)








 













Na koniec jeszcze chciałam Was jeszcze zaprosić na mój instagram.
Dodaję tam zdjęcia o wiele częściej niż na blogu! :)







12 komentarzy:

  1. Sypialnia jak z bajki :) przecudnie ... tyle pieknych rzeczy dla oka i dla duszy :)
    konika na kółeczkach co prawda jednego ale mam :)
    Agato pozdrawiam serdecznie :)
    ps. na instagramie już zaczęłam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba sie zakochalam,cudowne wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś przepięknego! Wnętrze z duszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. No co tu dużo mówić sypialnia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodatki świetne! Zapraszam na stronę pm-m.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak naprawdę ładna sypialnia to chyba najważniejsze wnętrze naszego domu. U mnie wszystko także musi być idealnie i staram się aby tak było. Mam jeszcze kilka nowych rzeczy ze sklepu senpo i jestem przekonana, że takie podejście do tworzenia sypialni jest na plus.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to są własnej roboty dekoracje czy gdzieś znalezione? W kazdym razie całkiem ciekawie się prezentują :) Przydadzą mi się te pomysły, bo szukam inspiracji do urządzenia swojego nowego mieszkania które będę wkrótce kupować od https://vantage-sa.pl/atrakcyjne-nieruchomosci-wroclaw/ ,a chciałabym jak najszybciej uporać się z remontem i wyposażeniem

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo stylowe, przepiękne dekoracje i wnętrza. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo wow - coś naprawdę pięknego i oryginalnego. Wystarczy takie piękne łóżko, do tego dobre materace sklep i można spać po królewsku, nie trzeba nic więcej. W ogóle podoba mi się ta jasność i estetyka..

    OdpowiedzUsuń